ח"כ יעקב אשר: "מה שחשוב זה הקידוש ה'"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ יעקב אשר: "מה שחשוב זה הקידוש ה'"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון ראשון לתקשורת לאחר השבעה על אביו: "אבא שלי היה מעורר אותי בגילו המופלג כל פעם ביום הבחירות שאבוא לקחת אותו להצביע, איך אנשים צעירים מתלבטים אם להצביע או לא?" | הריאיון המלא

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "ראש הישיבה חזר בכינוס על המסר של קידוש ה'. כשזה מגיע מכל הציבור הקידוש ה' גדול יותר. כל גדולי הדור בכל הדורות טרחו בעניין ההצבעה בבחירות".

    "הרב אדלשטיין אמר שמספר המנדטים חשוב מאוד, אבל הדבר המרכזי הוא קידוש ה', להראות את הקולקטיב הזה. להראות שהחרדים נוהרים לקלפיות ומכריזים שה' הוא האלוקים".

    "הם לא מנהלים נגדנו מלחמה" אמר אשר. "הם רוצים לחלן את מיליוני המסורתיים בארץ שרוצים מדינה יהודית. הם יודעים שאם אנחנו ניפול הם יצליחו במלחמה הזו".

    "הרב אלישיב אמר פעם למישהו שהיה לו טענה על אחד הנציגים, האם לא תענה אמן לחזן שאינו כלבבך?" סיפר אשר.

    "אבא שלי היה מעורר אותי בגילו המופלג כל פעם ביום הבחירות שאבוא לקחת אותו להצביע, איך אנשים צעירים מתלבטים אם להצביע או לא?" תהה הח"כ.

    "אם תהיה שאלה אצל בן גביר הר הבית או תקציב הישיבות, מי יגיד לו מה לעשות? איזה זקנים עומדים מעליו?" שאל. "אני ראיתי אותו בכנסת רב עם טיבי והערבים, מצלמים אחד את השני בצעקות, זה היה טוב לשניהם, אבל מה זה קשור לציבור החרדי?".

    "הוא לא סתם עולה להר הבית, אצלו זה בראש סדר העדיפויות, ולפעמים הוא עושה את זה תוך כדי סיכון ממשי חלילה, בנוסף יש ברשימה שלו אנשים שמחללים שבת בפרהסיה, אין לזה שייכות לציבור החרדי".



    0 תגובות